Genansøgning af sæsontider - frist den 31. januar 2021

Oprettet: 20.12.2020

Den store lokalefordeling udskydes
Jævnfør retningslinjerne skal den store lokalefordeling til sæsonbestemte aktiviteter finde sted i januar i ulige år. Lokalefordelingsudvalget har i samråd med administrationen besluttet at udskyde den store lokalefordeling til sæsonbestemte aktiviteter til januar 2022. Det skyldes, at mange foreninger grundet Covid-19 er berørte på både medlemstal og aktivitetsniveau. Det anses ikke som rimeligt at fratage foreninger ret til tildelte tider på baggrund af nuværende medlemstal og aktivitetsniveau. Kultur- og Fritidsudvalget er orienteret.

Genansøgning af sæsontider
Alle foreninger og institutioner skal dog fortsat genansøge deres tider for sæson 21/22. Alle tider skal genansøges for at sikre, at tiderne fortsat anvendes. 

Deadline
Ansøgning til sæsonfordeling af lokaler åbner på www.aktivigreve.dk den 1. januar 2021. 
Ansøgningsfristen er den 31. januar 2021.

Vejledning
Vejledning til hvordan sæsontider genansøges findes her. Husk, at alle foreninger forud for ansøgning skal bekræfte, at de indhenter børneattest.

Afbooking af tider
De tider, som ikke anvendes skal afbookes. Mange foreninger og institutioner er desværre forhindret i at afholde aktiviteter grundet Covid-19. Afbooking af tider vil give administrationen og rengøringen et mere retvisende billede af de reelle aktiviteter. En afmelding af lokaler grundet Covid-19 situationen får ikke indflydelse på næste store sæsonfordeling. 

Spørgsmål
Ved spørgsmål kan I skrive til booking@greve.dk
Se også Retningslinjer for udlån af lokaler og udendørs anlæg.
 
Vi håber, at 2021 tillader mange flere foreningsaktiviteter i alle Jeres fantastiske fællesskaber.
I ønskes alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår.